En lugn vecka.

Denna veckan har vi haft besök av först Tess och sen av Siri. Glömde ta kort dessa dagarna. men alltid kul med besök ;o).
Annars så hade jag prov i tisdags och jag hoppas självklart att det gick bra, men när man har skrivit klart och är påväg hem så kommer jag på några grejor jag glömde.. Så typiskt!menmen

Nu är det fredag och jag ska till frisören och fixa utväxten. Sen ska jag jobba kväll med Nadia.Alltid kul att jobba med henne. För hon har alltid massa kul att berätta. Så ikväll och i morgon blir härliga dagar på jobbet. På söndag ska vi till Pernilla och ha en liten julafton och ge våra julklappar till Tindra o Sindre. Ska bli så mysigt, jag längtar sååå. Kommer sakna dom trollen i jul, menmen träffar dom ganska ofta ändå, så jag ska inte klaga. Så jag förstår att mamma o pappa väljer och fira i Oslo detta året. Så dom får träffa barnbarnen :)

Ni får ha en trevlig fredag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0