Dags för julbord på danskebåten.

Då va det dags igen och åka på båttur med jobbet. Sist så skulle vi på seminartur och vi hade super kul!
Hoppas på repris! fast utan seminar denna gången.. ;)
Det blir en kanon resa.



Klicka för att stänga bilden


Hoppas att chefen följer med. Sist jag pratade med henne så va hon kanske tvungen att jobba i morgon. pga att det inte fanns nok med folk. Några ska med på båtur och några är sjuka. Så vi håller tummarna på att det löser sig! det blir inte lika kul utan chefen.
Klicka för att stänga bilden


ingen kommentar bara *LER*



Ska bli spännande och se hur julbordet ser ut,För några år sedan så va jag på¨julbord på båten med andra och då satt jag och åt kräfter och hade en kräftskiva hehe!så jag hoppas det finns massa havsmat. Jag är inte så sugen på norskt julbord. men dessertbordet är ju aldrig fel ;)




Synd att jag ska direkt på jobb i morgon.. menmen det löser sig :)

Hoppas ni får en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0