Vad har hänt efter semestern.

Ja, vad har jag gjort.. Förra helgen jobbade jag, va lite små krasslig samtidigt. Så missade grillning hemma hos 
Emma och Filip.

Jag har jobbat, jobbat och åter jobbat. 

I helgen va jag ute och lekte med tindra och sindre. Mamma och pappa var och hälsade på en snabb visit för att hjälpa vår kära syster.




      Søtnosarna :)


 







Min jobba kompis fyllde år så jag va på fest hos henne.. Kjersti kom på den briljanta planen att vi skulle klæ ut oss till vampyrer. Vi nattmænniskor tyckte detta va en rolig idee. Så vi hade en vampyr/fødelsedagsfest i fredags.

 Bra jobbat tjejer och killar. sjælv kunde jag inte prata med mina vampyr tænder, så det blev lite tråkigt.
             Vampyr emma








Så himla kul vi hade, næsta fest blir væl min tur. Får hitta på något kul tema :)




                                                                                                                          


I fredags så hade aftenposten fest. Denna gången fick Martina oxå sitt resebevis till
Amsterdam seminarturen som hon vann.
helt sjukt. Hon har vunnit tur till Lissabon, Tallin, London och Amsterdam på 3,5 år.
Är inte alls avis......JAG FICK EN PENNA I JULKLAPP!!

 

    

  

*Martina ordnade en kväll med sina jobba kompisar förra lördagen. Dom va på justisen och dansade.

       
                  

I lördags va vi ute och åt tapas med Emma. Hur gott som helst. Vi kommer garanterat gå dit flera gånger. sen blev det några öl på döttra til hagen, ett bra ställe som ligger på grönland i oslo. ett tips för er som bor i oslo:)

Resten av denna veckan kommer va lugn. Så jag längtar till helgen. Då ska vi ha kräftskiva på hytta. Hur härligt som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0