Bröllopsdagen till frida & jörgen 31.07.2010

      
Dagen började med att vi va lite trötta efter nattensfest..                
Här hjälper vi till med att blåsa balonger.



           
                   Här har vi Fristads kyrka.

Här står vi färdiga att gå in i kyrkan och få se söta Frida och Jörgen gifta sig.  


martina,annakarin,sara,emma,silje,julie, anneberit..



     








Här börjar våra ögon bli lite våta. Så himla fin hon va och jag måste säga att jag, martina, silje gjorde ett bra jobb och hjälpte att finna klänningen till frida och hennes gravida mage:). Super fin med vågigt hår och blomma i håret.
Här går en stålt pappa bredvid bruden.












Det va någon som frågade varför man kastar ris, Jag svarade att det ger tur i äktenskapet. hehe, Jag har ingen aníng om det stämmer. men vi säger att det gör det :)




 sötnosarna Frida och Jörgen Torgersen.











kitty och emelie. kitty sjöng i kyrkan för kärlekens skull. otroligt fint.. sen sjöng hennes man en ulf låt- när kärleken förde oss samman. när dom sjöng föll tårarna..









Efter bröllopet så tog dom bröllops kort och vi andra åkte till bröllopsfesten och började med en rolig poängpromenad om Frida och Jörgen. Gissa vem som vann? japp det gjorde vi tjejer, :0) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0