kräftskiva med ett underbart gäng :)


Jag och martina vill tacka allihopa som va med på kräftskivan. Kanon kul!! Detta gör vi om nästa år :0). ska bara fråga syrran om vi får låna hyttan.. ;)Vill även tacka folket som hjälpte till med en speciell grej,,, hehe det låvar jag att vi slipper nästa år :)




   







 

  



                       
                      







             Dans är ett måste på våra fester. här lär vi alla glow dansen





              jag och millan hade även våran egen konstiga dans. 
     





   

Robban och hans två kompisar hade med sig hummer. Hur gott så inte det ut. Nu blev jag sugen.


                Söta emma & filip


               



tummen upp för en kanon bra kräftskiva med underbara människor :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0