Vill man vara fin så

kostar det oftast mycket pengar. Ær det vært det?!

Førr nær jag va yngre så anvænde jag bara billiga saker, billigt smink, hårprodukter osv. Men efter jag børjade med dom dyra så har jag inte velat gå tillbaka till dom billiga mærkerna. Men skit va dyrt det blir nær man ræknar ut allt! Shampoo,balsam, inpackning, Ansiktkræm,smink!!! oftast tar næstan allt slut samtidigt. typiskt!

Dom sista månaderna har jag provat att anvænda båda billigt och dyrt. Så som många kændisar gør med klæder, Mixat med dyrt och billigt. Det har jag nu gjort med hår och smink.

Till håret anvænder jag Redken. Men nu har jag oxå anvænt vanligt Loreal på veckodagarna och sen anvænt redken till helgen. Det funkar vældigt bra. Produkterna håller længre och håret kænns lika bra ændå! ;)

Till ansiktet anvænder jag fortfarande i.d pga att jag trivs bra med prudukterna. Men det bæsta med att prova olika produkter ær nær man ser skillnaden. Nu har i.d sminket hjælpt mig att få bættre hy æn innan, så jag vill inte byta till billigare, men dæremot så anvænder jag gærna loreals mascara. super bra, Sen tycker jag H&M har massa bra ansiktmasker, Det finns många att vælja mellan och många av dom ær bra och piggar upp huden.

Så frågan ær då. Ær det vært att køpa massa dyra produkter?. Mitt svar ær JA! men varfør inte mixa lite, det gør jag.
Som tur e finns det billiga sætt att få tag på dyra produkter . Internet e riktigt nice!

                                            Dyra favisar

Redken Real Control Triple Pack (3 Full Sized Products)    
Lancome Hypnose Custom Wear Volume Black Mascara No01 6.5ml only 11.68.       Shea Butter Ultra Rich Face CreamJuicy Tubes - Gloss

                                         
                                    Billiga favisar


 Se bildet i full størrelse 
    
                 
 Mango Lip Butter



Lite tips från nattugglan emma.
Sitter hær på jobbet och degar!

Hoppas ni sover gott. :0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0