I like Ikea

jag och martina fick presentkort på ikea av våra syskon. Så nu sitter vi och diskuterar vad vi ska köpa. Vi har nu tänkt att vi skulle äntligen göra i ordning badet. Har tänkt göra det i flera år men aldrig fått tummen ur.
 Eller rättare sagt prio har varit andra saker. Vi tänkte göra badet väldigt enkelt med en trähylla, och på dom ha söta korgar eller något! vi får se?!
FREDEN Hylle LILLÅNGEN Høyskap med 1 dørMOLGER HylleRÖNNSKÄR Hjørnehylle  RÖNNSKÄR Hylle

 Här är några av möblerna vi kan tänka oss. Enkelt och bra!
Sen blev jag sugen på detta badrumsdraperiet. färgglatt och blått så klart :)
          
TOFTBO Dusjforheng

            Hittade dessa söta på glasmagasinet. dom hade passat in fint på badet.
           

Vad tycker ni?
jag sitter och funderar på och byta stolöverdrag. Dom som har varit i vår lägenhet titta lite extra!
Just nu har vi helt svarta överdrag. Det jag undrar är, hade det sätt dumt ut med 6 st blomstriga stolar?
Eller kan man blanda och ha två blomstriga? är det någon som kan och säg ärligt om detta hade passat in i våran lägenhet??? tack :)
   

                             

Jag älskar Ikea, man hittar alltid massa skojsigt där. Men det är likadant som när man åker till ge kås. Åker därifrån med mer grejor än vad man har tänkt säg. men nu va det sjukt längesedan vi va där så nu ska det handlas :0)



Kommentarer
Postat av: CArin

Jag är ett fan av att blanda stolar. hade jag haft en sommarstuga hade jag haft ett runt bord och haft massa stolar i olika färger runt om. Typ en ljusrosa, en oliv grön, en svart, en vit, en röd osv..

Men på stolar i nyare designe.. ? Nja. varför inte!

2010-04-22 @ 16:49:21
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0