Påskdagen

då ska vi spola tillbaka lite. Nu har jag äntligen landat här hemma i Oslo. Jag har fått vila ut efter jobbet. Inatt satt jag på jobbet och håll på och somna vid tagentbordet. Så trött har jag inte varit på sjukt länge.

Nu när jag har kommit hem och fått packat upp lite. Då tänker jag tillbaka och jag får fjärilar i magen. Jag har haft så kul. Det har varit en helt underbar påsk. Vi har ju som sagt varit hemma sedan den 25e. Det har hänt något varje dag. Mamma och pappas bil har inte stått still i många timmar. 
Alla dagarna va speciella :)

Vill tacka lina som bjöd oss på fest i söndags. Vill bara säga att du kan laga mat, Snittarna och allt va kanon gott. Här har vi bilder från våran kväll.

  

             


 







Här har vi bilder på gänget. Vet inte hur många det va men det va perfekt lokal för en tjejfest.
    


Fick tyvärr inte så många kort på carin, så här kommer en bild på mitt och carins fina nagellack. 
   Kolla vilka bebis händer jag har!





 

   Hittar du något carin??


En kul förfest hade vi. Det va super kul att få festa med emelie, för det har vi inte gjort på sjukt länge. mer av det kommer det bli nu när hon bor i falkenberg igen.
Vi fortsatte ut på puben. medans werran blev för full och gick hem och Veronica skulle upp och jobba.

Vi va trevligt att få träffa emelies trevliga pojkvän henrik.
sötnosar!








Nu ska jag snart till jobbet igen. Tack för en trevlig  kväll tjejer. :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0