dröbak

Idag har solbrillerna varit på och sommaren kändes väldigt nära.  

Har varit en så himla skön dag och då passade jag på och åka till dröbak på en dagstur. Det va länge sedan jag va och hälsade på ida och familjen så det va perfekt dag för det!. Dröbak är så himla fint på vår och sommaren. Så idag har jag kosat mig massa! fick tagit lite bilder på dröbak.

Dröbak ligger vid oslofjorden. tänk att ha denna utsikten från sitt hem, fast då kostar det oxå,, drömma kan man ju göra!

  

  

Hemma hos ida blev det massa lek med oliver och leon. härliga grabbar.


 

 

                 

  tack för en trevlig idag, Vi får se när jag ser er nästa gång. men antagligen har du fått unge nr 3då :0). ska bli kul och få träffa robin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0