från lipgloss till något viktigt

       Bild 3

                       dessa lipglossen från lancome har jag lust på.

                               Från lipgloss till något viktigt!!!!
Fick ett gott besked från en jobba kompis att han ville byta med mig. Så nu tjejer ær jag ledig både torsdag och fredagen. Jiiiiiipppppppppppiiiiii vad glad jag blev!!!! Sååååååå hær glad ær jag..
                
Hær har vi ett bilder från førra årets oslo tur.. Kan ju undra vad vi håller på med.
               Vi bara hejade lite extra nær rybak vann førra året.. 
        

     
            Detta året kommer æven underbara veronica med. :0) very nice!
                       

Nu ska jag fortsætta jobba. ha en fin kvæll.



Kommentarer
Postat av: CArin

Mennnnnnn... OJOJO VAD GLAD JAG BLIR::::::: då är det ju bara lördagskvällen du missar. Vi har ju torsdagkväll, fredagdag, fredagkväll och lördag dag....... jajajajajjajjajajjaj

2010-04-23 @ 13:42:04
URL: http://carinbengtsson.bogg.se
Postat av: Veronica

åh va kul vi ska ha....jag längtar!!!!!!!!!!

2010-04-28 @ 09:46:04
Postat av: Lina Jarälv

Sjukt roligt kommer det bli. Lääängtar. Nu är det inte så långt kvar vill jag säga er. =)

2010-04-30 @ 18:53:33
URL: http://linajaralv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0