härlig dag

Direkt efter jobbet så åkte jag ut till pernilla. När jag kom vid 08.40 så låg pernilla och sindre gott i sängen. Tindra hade redan åkt till dagis. Medans tindra va på dagis och jag gosade med sindre fick pernilla gjort massor.
Vid 2 tiden så åkte jag och hämtade tindra och efter det så va vi ute och njöt av det fina vädret. Helt sjukt va varmt och skönt det är, men snälla ta inte av er för tidigt! det misstaget har man ju gjort några gånger.

Här kommer några bilder på deras fina kök! tryck på kortet!


   

   


                      Här är dagens kos bilder






Det blev massa kos men oxå massa prat eller bebisprat rättare sagt.

 



Efter jag har haft en underbar dag i lörenskog så ringde emma och frågade om vi skulle ta en öl på people. Jag är inte den som säger nej! ;) Alltid kul och träffa emma o filip.
Nu e jag sjukt trött, inte så konstigt har varit vaken i 29timmar.

Dags att säga natti natti.




Kommentarer
Postat av: CArin

ååå det ser vekligen ut som du haft en toppen öl. mMmm blev sugen på öl nu, som jag börjat gilla sedan jag lärde känna er.....



Hoppas du sover och sussar så söt så söt. Kram

2010-04-14 @ 22:11:13
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0