frisör besök

idag har jag varit hos frisören. Fick klippt topparna och lagt i slinger. Jag älskar och gå till frisören bli ompysslad och få lite huvudmassage. När jag va färdig så blev jag super nöjd men inte bara det. Blev sminkad oxå! Den ena av dom hade lite tid över. Blev sminkad med i.d solpudder. Det ska jag ha!! fick även massa bra smink tips.
Det gillar vi! :)
                                Före, kl 08.30 på morgonen.;)


                                                 Efter
              

                                         
Fick även shoppat en sommarklänning. Har tittat efter en långklänning men alla långklänningar är ju självklart för långa för oss kortisar på 160cm lång!! men på H&M hittade jag denna halvlånga klänningen. Passar perfa till en sommarkväll i parken eller till fest eller till stranden :0)
              

då va det fredag och jobbhelg för min del. Hoppas ni får en trevlig helg. kos dere masse :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0