första grillningen

I går va vi hos emma o filip och grillade. Vi invigde deras balkong och deras grill :)
Grillat är min favorit mat och allt som har med grillat att göra. Stämningen runt grillen, alla har en uppgift te x någon fixar med grillen, någon fixar med tillbehör. Till detta är musik och öl ett måste! Då är grillning som bäst.
Denna gången blev det grillspätt med kyckling och lax. Super duper gott. Bra jobbat grillmästarna och kockarna i köket. Jag hade som vanligt en lätt uppgift, hehe. Jag revgurkan till tzatsikin.

               

          

Före maten så tog millan och filip en tur på longbord. Millan du ser ut som ett proffs. hehe!
         
      

Efter maten så flyttade vi in festen och fortsatte med bl a lite musik från sportify och även från filip. Lite senare på kvällen kom filips jobbakompisar. Trevliga tjejer.
                
                    

      
           
           
           
              Tack för en trevlig kväl emma o filip. ;)
          

Nu är det dags att åka till jobbet. Inte så sugen på det men jag ska jobba med cheryl så det blir kul .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0