I bland är det kul att få post.

När jag kom hem ikväll från jobbet, så hade jag fått kort från Siv. Kul överraskning. Siv har varit på en tre månader lång resa. Bl a samma resemål som jag och siv har varit på förr. Cuba, mexico, brasilien.
Så det ska bli kul och få träffas och se på alla bilder :0)
Äntligen har hon kommit hem, men kortet kom lite senare pga vulkanen. bättre sent än aldrig! :)
Kul med roliga saker i posten och inte bara räkningar!
                



Sen har vi även fått inbjudan till Frida & jörgens bröllop. Så det ska bli jätte kul. tack för inbjudan :0)
älskar bröllop. 

                                

Nu ska jag se på DWH sen blir det sängen. Har bara fått sovit 4 timmar, så det ska bli underbart att få ZZzzzz. natti natti.

Kommentarer
Postat av: CArin

å vad skojsigt med bröllop!!!!!

2010-04-27 @ 22:45:41
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: CArin

Ja får shoppa loss då =)



Var inte den hon köpte. Denna fick hon av Angelica som i sin tur köpte den i London.

Hon köpte en militärgrön "åke" jacka. Typ för hundpromenader osv // kram

2010-04-27 @ 23:39:26
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0