suck!!!!!!!



är inte den personen som blir arg så ofta. men idag har varit en sådan dag. som jag skrev i det andra inlägget så skulle jag ha fri idag. men ikke.. det visar sig att hon jag ringde idag inte fattar ett piss!! vet inte vad hon inte förstår men jag frågade henne om det fanns mellanvakt i natt och hon sa att mellanvakten ska jobba. jag blir såklart glad för då behöver inte jag jobba. och jag gör i ordning mig och börjar välja kläder osv. men nu så ringer jag för att berätta det för min kollega att jag inte kommer. då visar det sig att mellanvakten skulle jobba fast på en annan avdelning. suckkkk!!
först fick jag ledig, sen gick det inte men sen gick det och nu så gick det INTE.  väldigt irriterande. :0(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0