IDOL


I år tycker jag vi har ett par stycken som är bra men på sitt sätt..  sen e det kul att många skriver egen musik. hoppas man får höra mer av deras musik på bloggarna.
tänker lite tillbaka på dom andra idol åren. det finns många bra från andra sesonger. te x
    DARIN                                       AGNES                  E.M.D                         MÅNS
http://www.scandipop.co.uk/?cat=11http://annimoll.blogg.se/category/annimoll.html
Darin är sjukt bra artist. han va grym när han gjorde coldplay låten på idol första veckan.
Agnes har det som krävs för att lyckas utomland och nu har hon det, jag tror hon bara kommer bli större och större.
e.m.d va väldigt smarta att dom bildade en grupp. tror dom oxå kan lyckas utomlands.
Måns, han har gjort mycket bra grejor men har inte gillat han så mycket förrän jag hörde hans låt hold on.

sen har vi ju idol i norge oxå :) idol nörd som jag är så är det två stycken som verkligen vinner platsen som bästa idoler enligt mig då förstås
alejandro fuentes och kurt nilsen har en sjukt bra och annorlunda röster. kurt vann även worldidol
 
 slut med idolsnack. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0