grattis

GRATTIS.
min kompis marie ska ha barn i mars =0)  

 hær har vi marie till vænster och emelie till høger. hittade inget kort på pappan så det blev på emelie istællet. :) hon ær en av vænnerna från væstkusten


i helgen va melissa och hennes væn på besøk. alltid kul att få besøk! jag jobbade iof men vi hann med en mysig middag hemma hos oss på fredagen o idol.emmi och jag hann vara med och æta och se lite av idol innan hon o jag va tvungen att gå på jobb.
sen va vi ute och åt på lørdagen. jag åt pasta carbanara.mums mums!
pasta carbonarajag ær dålig på att laga mat men som tur e, så har jag en kock i lægenheten :). men om man e sugen på något spænnande och nytt så finns det recepten.se eller matprat.no m,m.


dom hann dessutom med shopping o fika med emmi

Emmi Christensson

en trevlig helg blev det. :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0