flytt dags

denna helgen blir det fullt øs med massa flytt. min syster ska flytta och bygga upp køket till deras nya hus. det kommer bli sjukt fint. har tyværr inga bilder hur det såg ut førr. men ska ta bilder på inredningen nær allt ær færdigt. nær det nu blir, ær en bra fråga. men dom får hjælp i helgen av mamma o pappa o richard. så då får dom flyttat massa. :) så det blir en familjhelg,, :)
så klart jobbar jag, men fick fri fredag. så nu ska jag bara le lite extra till min chef så jag kan få fri lørdag oxå. men sådan tur har jag nog inte. hade gærna varit ledig lørdag, pga att familjen ær hær såklart men oxå før filip fyller 27år. så det blir fest hemma hos emma o filip.sen blir det ut o dricka på dr jakels.. uff nu blir jag nere før att jag jobbar :0(.. håller tummarna på att min chef hittar någon.



idag har jag lyssnat på radio hela dagen. vilket kan vara ganska irriterande før det kommer ofta samma låtar om o om igen. jag gillar norsk radio men skønt att man kan gå in på internet och søka på rix,nrj,thevoice m,m, på och høra dom på webradion. kanon bra før jag har verkligen saknat rixmorgon zoo , the voice.
tips till alla webradio




okej natti natti. nu ska jag jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0