fika

i søndags va vi hos millan och fika och åt æpplepaj. jag, frida, millan, tina och anneberit.
mysigt med te, paj och trevligt sælskap.

idag blir det fika med carro o emma. det ska bli kosligt. det va en stund sedan sist.

idag har jag tvættat och stædat lite. men igentligen så borde jag gøra en storstædning och rensa i boden.
dær finns så mycket SKIT!! men skønt att ha ett stælle dær man kan lægga allt som man inte vet om man vill ha eller inte!
men værre nær man inte hittar det man vill ha, som mina underbara vinterskor.. men en så længe ær det lugnt. ingen snø .vilket jag ær vældigt glad før :)

dags att førtsætta stæda och kanske måla lite. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0