dags att ta hand om sig...

det har varit en härlig sommar och en härlig höst men nu när höst och vintern är här så är det lätt till att det blir en soffperiod. vilket kan vara väldigt skönt. men jag ska banne med börja träna igen ordentligt! har haft en latperiod... jag ska träna tre dagar i veckan. vilket jag har tid till!
mina små tips till att få igång träningen
*ta med träningsväskan till jobbet.
 om jag går hem med träningsväskan utan att ha använt den så får jag dåligtsamvete.
*ha framme träningskorna så du ser dom varje gång du går ut!
*köp nya träningskläder eller två träningsätt. för då kan du man inte skylla på att man inte har några rena kläder till träningen + att man känner sig fräshare med snygga träningskläder.


 
jag vill må bättre, :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0