asså så sjukt nice

nu sitter jag hemma i soffan. har precis ætit en go frukost. mums med køttbullar på brøskivan.
då ringde min chef och sa att jag har semester idag . så jag får umgås med min familj ikvæll. men oxå i morgon :) sen blir det fest hos fille och emma i morgon. tror det får bli en suprice att jag ska stanna i morgon.
har inte festat på en stund så det ska bli kul och træffa många av oslo folket. ursækta nu men FFFFAAAANNN va skønt och va ledigt denna helgen nær det hænder saker. då blir det nog vin ikvæll hemma hos pernilla o tom sen blir det goa drinkar och geleshot i morgon

skiiit vad ska jag ha på mig????

detta ær filip som fyller år. sen e det carro o emma o annakarin, men a-k kommer tyværr inte på festen.
MASSA GRATTIS TILL FILIP


ha en fin dag/ emmis

Kommentarer
Postat av: CArin

Men emma så skoj"!!!!!!



Kul, kul, nu kan vi följa varandras vardagar. Perfekt.

2009-10-30 @ 21:46:24
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0