vintern är här.

Första snö dagen. jag ser verkligen inte framemot vinter. menmen man får göra det bästa av saken.
te x åka pulka med tindra eller med kompisar. laga snögubbe, tända ljus i lägenheten, dricka varm dricka på kvällen framför tv. m,m.

Ser mest framemot att åker till stockholm med hela familjen. musikalen hairspray ska vi gå på.
sen blir det så klart shopping, lite fest och träffa vänner som bor i stockholm.
ser oxå framemot att komma hem till fbg.:0)     som planerna ser ut nu, så kommer vi vara hemma i 2veckor under julen. kommer hem den 17 och stannar till den 30e. längtar ,längtar!

när jag tänker på dessa sakerna så blir man gladare och tänker att vinter kommer nog bli helt okej ändå.

här är några bilder från förra vinter. Vi försöker träffas varje år och gör snögubbe. förra året så gjorde jag,martina och millan denna söta gubben.. snöänglar måste man oxå göra.


dessa bilder är från frognerparken.


nu ska jag dricka varm chocklad och se på 27dresses.
nattinatti/ klemis emmis





Kommentarer
Postat av: CArin

ååå vad skojsig att ni stannar så länge,,,,då hinner vi ses en hel massa..



Vad händer i helgen då!?



Kram

2009-11-06 @ 11:02:42
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0