ullared

i morgon børjar ett program på kanal 5 om gekås i ullared.. Nær jag fick veta att dom hade børjat film inne på gekås så va min førsta tanke. vem kommer vilja se på detta? men nær jag tænker efter lite så finns det vældigt många udda och konstiga mænniskor som går runt på ge-kås. Så jag tror faktiskt det kan bli ganska komiskt!

Folk på gekås kan bli galna nær dom ser att allt ær så billigt. Men vad ær det som sæljs mest av allt skulle va roligt att veta! får fråga en væn som jobbar på gekås. Det ær sækert en liten grej som tandkræm eller shampoo eller något.

folk blir jætte glada nær dom ser att shampoo och balsam kostar 19.95kr eller att tandkræmen ær 5kr billigare.
men sen handlar dom heller inte 1 sak av prudukterna utan 50st av varje. okej førstår iof att folk som bor långt ifrån att dom handlar før ett år. Men lønar det sig att åka till gekås ær en fråga. Man køper alltid dubbelt så mycket en vad man hade tænkt sig. Nu har jag inte varit hemma i fbg sedan sommaren. så i jul nær jag kommer hem så får det nog bli en tripp till gekås. Fast stå i kø det orkar man ju inte. så det ær vældigt smiddigt att ringa innan man åker dit. Tycker faktiskt det ær kul att shoppa på gekås. finns mycket fint men oxå mycket skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0