shopping


efter lönen kom så va jag tvungen att shoppa lite :0) lite shopaholic är jag nog. efter detta inlägget ska jag se på den filmen. tycker den e väldigt mysig film och go att somna till. jaja tillbaka till shoppingturen!

detta är mina favo skor. köpte dom på skopunkten. köpte två par och fick 50% på dom ena skorna. nice!




jacka från carlings. kostade 1300 men som tur så va det rea, 500kr :)


denna koftan är drån FREE QUENT som ligger bl a på gunerius
fest topp från cubus. första brukdag blir på lördag :)


det va allt för denna gången... upps köpte ju ett par svarta byxor från h&m oxå. sen köpte jag halsduk,vantar, smink,

god natt på er.// i morgon ska jag hämta tindra på barnehagen. sen ska vi leka och sen blir det hjälpa till med packningen. familjen eggers flyttar in i huset i helgen .

natti natti// emmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0