picasa 3





picasa3 är ett slags photoshop program. nu sitter jag här hemma och har inte lust och sova.
så jag gör nada..
här har vi ett collage . det visade sig va carins bilder. (antagligen från 17maj helgen) fina bilder carin :0)
ska försöka lära mig mer om photoshop och picasa. Det hade varit grymt kul och kunna det. Ska försöka göra ett vänner collage om det går. Man ser inte så bra men här har vi ett par vänner på bild. dom jag ser just nu är carin och hennes hund codak, werran, lina.

nu ska jag sova.....eller somna till shopaholic filmen blir det nog
nattinatti// emmis

Kommentarer
Postat av: CArin

åÅÅ vilken skojsig tavla grej... Hm du kan göra så mycket på en dator du..... ( avis, NÄ INTE ALLS)



Sjukt snygga pjuxs du inhandlat..

Kram

2009-11-04 @ 09:41:49
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0