packning o middag med kompisar

Nu börjar bli färdig med packningen. Men jag är lite osäker på vad jag ska ha på mig men om jag känner mig rätt så kommer jag hitta något i sthlm. :0)

I morgon är det dags för helg trip med familjen. Jag,tina o pernilla ska ta flyget tidigt i morgon. sen kommer mamma,pappa richard och klara med hennes föräldrar + mamma o pappas kompisar. Så det blir ett stort gäng.



                              familjen Strandberg



Äntligen dags för musikalen.. har väntat o väntat och nu är det dags :0)

jessica hairspray presentationsbild

Sen ska vi träffa våran underbara vän emelie. Kanske hinner med och gå ut i sthlm.. mysig helg blir det.

nu är det dags för mig och laga mat. snart knackar emma o filip pådörren.

Ni får ha en trevlig helg.   ( ses på söndag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0