online shoping

Bubbleroom / H KavajBubbleroom / H TröjaTed Baker Maoke
VILA Havanni DressBubbleroom / H Klänning

Jag är ofta inne på onlineshoping sider. men får aldrig tummen ur och beställer något. Jag får ofta lust på något på bubbleroom. Där har dom både dyrt o billigt. Märken som vila tycker jag om.
 Kavajen här skulle jag gärna vilja ha. Men skulle jag passa i den? sen blir det inte av att jag beställer. Men man får go lust.

Sen har jag länge varit beroende av bra smink. Men det kostar och det är surt, men nu är det dags att köpa från USA. halvapriset.nice! på beautybay.com kan du köpa allt från smink, hårprodukter,ansiktet osv.
BeautyBay.com

I.d kostar ca 420kr. här på denna sidan kostar det ca200.





REDKEN REAL CONTROL & QUICK DRY GIFT SET (3 PRODUCTS)
även på denna sidan är det halvapriset mot vad det kostar i sverige o norge.
Irriterande att allt är dyrt som man har lust på.










NELLY.COMVila - Viera DressVila - Alumina Tunic

blir lite sugen på nyårskläning. även på nelly finns det vila.

Nu ska jag gå till jobbet. Ha en fin dag. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0