nu kan jag slappna av

Igår va jag på nattvaktsmøte och det gick bra och dom bjød på pizza va ett +. annars får man inte ett p... av kommunen.
Træffade min nya chef och andra kollegor som jag ska jobba med efter nyttår och det va vældigt gott att veta att dom ser framemot att jobba ihop. Inte før att skryta så vet jag att jag har ett gott rykte på huset och det ær så skønt før det finns så mycket skit snack inom vården så det kan lætt bli att folk snackar ihop sig osv..  Typiskt nær det ær før många kvinnor eller damer på samma jobb. hade ønskat att det va mer killar. hade inte skadat om det kom någon i 26-30år ålder hehe :0) ( som inte ær gay )

igår kom jag hem vid 22.20 och jag va som vanligt inte trøtt så jag la mig inte førræn kl 00.30 och nu till saken. jag førsov mig.... jag stængde av larmet i somnen. igår sa håkon till mig, kom tidigt i morgon før vi ær bara två st i morgon. Sjælvklart førsover jag mig nær jag absolut inte kan! håkon ringer mig kl 8 och jag hoppar upp ur sængen. jag tar på mig gårdagen klæder och borstade inte tænderna. suck! kænner mig såå fræsch.

yr vaken ær jag och ropar på martina GØR MATTTTT till mig. hon hoppar oxå upp på sin lediga dag och gør i ordning mat. som jag ska æta nu. magen kurrar så det ska bli gott.

Som tur va det vældigt lugnt på jobbet och min chef har semester så det kænns helt okej nu. :0)
nu kan jag slappna av. jobb ær fixat och får kontrakt på ett halvår. så det kænns super duper.

Ska ut o dricka øl senare så om min cp kamera fungerar så ska jag lægga ut bilder.
ha en fin dag. solen ær framme. underbart.
kramis emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0