julmusik

snart børjar dom med jul musik i butikerna. okej, det kan vara vældigt mysigt med julmusik men dom børjar så tidigt. tycker synd om folk som jobbar i butikerna, måste høra på julmusik i øver en månad. Men sen finns det faktiskt bra julmusik, som tur ær. Men man trøttnar ganska fort,
jag såg att E.M.D ska slæppa julskiva. smart grabbar! det kommer dom tjæna massa pengar på det. førra året gick en julskiva om och om igen. det va med sanna,shirley,sonja
detta året kanske det blir E.M.D, idol nørd som jag ær.
sen har jag lust på amanda jensens nya cd.hon har cool røst.
 Happyland - Jenssen Amanda - Musik

jaja snart slutar jag. så jag får gøra mina sista sysslor før denna gången..

god morgon på er//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0