julfilmer

va inne på carins blogg(carinbengtsson.blogg.se) och hon hade precis sätt på love actually. den är mysig den filmen. men vad för andra julfilmer finns det?? jag blev lite nyfiken + att jag inte har något annat för mig, så jag sökte på julfilmer.
om ni är sugna på julkos så är här ett par filmer som jag har lust och fördriva min tid med.


                 sunes jul kan man ju inte låta bli att skratta åt. den va en av favorit kalenderna.


         Julkalender: Pelle Svanslös (2 disc) - DVD - Film                       
Pippi Långstrump: Pippis Jul - DVD - FilmAstrid Lindgrens Jul - DVD - FilmEtt päron till farsa firar jul - DVD - Film




Kommentarer
Postat av: CArin

du måste även se..

# christmas with the Kranks

# polarexpressen

# Bad santa

# Elf

# Ensam hemma 1 & 2

# ett päron till farsan firar jul

# Santa claus

# The grinch

# skönhetens och odjrets jul

# Nightmare before Christmas



a orkar inte tänka ut fler. med dom + de filmerna du hade på bloggen ska ses innan jul=)



Kram

2009-11-30 @ 15:25:19
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0