jobb

Nu har jag haft semester i 4 dagar. så nu är det dags att jobba igen. Denna veckan kommer bli väldigt lugn och det ska bli gott.

isthlm blev våran kamera helt plötsligt väldigt dålig och inga bilder blev bra. Så jag ser framemot att köpa en ny på söndag när vi ska till sverige med frida o jörgen. Vi ska göra en dags tur till grensen och köpa lite mat osv.
Frida fyller år på lördags så det ska bli kul och komma till dom i ås.

Nu ska jag tvätta o packa upp väskan. Sen ska jag se på idol klipp från i fredags. Det är skönt att man kan gå in och se på internet efter programmet. vem hejar ni på?? jag vet inte riktigt vem, jag gillar alla som är kvar. Det är absolut dom bästa som är kvar.

Nu kurrar det i magen så lite mat får det oxå bli.

ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0