jag vill resa.

                          

Ær på jobbet och sitter och tænker lite. En væn till mig ska ut och resa i januari. I 3-4månader. så underbart hade inte det varit. Uppleva massa skojsigt. Hon sa att dom skulle tillbaka till stællen som jag o siv redan har varit på. Som mexico,cuba, brasilien. sen ska dom vidare till søramerika.
Då får jag bara lust till packa och dra!!! Mitt kontrakt på jobbet går ut 31december. Så varfør inte???
Men upps kanske skulle behøvas "lite" pengar.  jaja drømma må man gøra..

men førtillfællet så ræcker det att få åka till svea så blir jag glad. Næsta helg ska vi till stockholm. :) jag,tina,pernilla ska åka från oslo sen kommer en helbuss från falkenberg med bl a mamma,pappa richard och klara och hennes pappa och mamma. sen ær resten full med mamma o pappas vænner.
Det ska bli grymt kul. Hairspraymusikaldags. Vi ska oxå fira pernillas fødelsedag med lite shopping. sen ska det hinnas med att få træffa vænner som bor i sthlm. Hoppas att dom får tid till det :0) ida, thesan, emelie.

ær stolt øver min kusin :)
Jessica HeribertssonHairspray
Detta ær jessica heribertsson som ær huvudrollen i musikalen

næ nu ær det dags att jobba lite. sov gott o drøm søt.
/ kramis emmis


Kommentarer
Postat av: CArin

jo då, den kameran fanns även i turkos...

Jag är hur nöjd som helst.Den tar grymma bilder och trots att den åkt i golvet 1000 tals gånger så går den som en klocka.



Den heter Canon ixus 9515..



ha de

2009-11-11 @ 19:29:30
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0