idag får jag äntligen festa!!

Nu sitter jag här och har sminkat klart mig och ska snart ta på mig mina nya kläder. :)
Jag kommer inte ihåg sist jag festade rejällt. inte för att jag ska dricka mig redlös ikväll, men vi säger nära inpå. :)
Det blir jag, martina o josse som ska sitta här hemma och dricka lite drinkar. Har tänkt att göra mina EMMA drinkar. vilket betyder mer sprit i hehe!
Nu ska jag bara få upp martina ur sängen. som tur är, så är syrran väldigt snabb till att fixa sig, så hon kommer nog va färdig lagom till josse kommer.
Jag kommer framöver uppdatera lite om martina oxå.(tvilling syster) idag har hon fått uppgiften att hjälpa stora syrran med packning. Hon och tindra va även på lekland. så det är därför hon ligger i sängen och vilar nu.. hehe det är som 5 träningspass och passa tindra en heldag på ett lekland.. Men det är bara kul.


S
Nu är det snart dags att sätta sig vid bordet.
Ha en trevlig kväll. kramis Emmis


Kommentarer
Postat av: CArin

heheh... Dom där Emma drinkarna känns allt för väl igen!!!!



Även om dom smakar en aningen sprit så gör dom ju också susen. Festen kommer igång pånolltid...



Ha de

2009-11-08 @ 18:13:55
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0