hoppas på en lugn natt

nu har jag hunnit me och vara hos emma o filip i 1,5h. jag hann äta muffins(superduper goa med chocklad  smak)och tårta som vi hade med oss. sen när jag kom till jobbet så tyckte mina kollegor synd om mig att jag va tvungen att jobba, så dom hade med sig mat. så vi har kosat oss med mat och dessert. nu e det inte lika farligt att vara på jobbet, men det va surt att behöva ändra på planerna 4 gånger idag..

en lugn natt, eller hoppas på det. kl va visst bara 01.00 så håller tummarna på det, så kan jag se på film :0)

nu ska jag se på the ugly truth. den borde ni se. bra komedi.
this is it ska jag gå och se på bio i veckan. är det någon som har sätt den?? om det är någon så skriv gärna om den.
sen vill jag heller inte missa twilight. tror den kan va häftig och se på bio. det blir en bio vecka tror jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0