hemma igen

Nu har vi kommit hem och packat upp från våran trip från ås och våran dags tur till sverige. 
Som vi trodde så handlade vi en full resväska med massa go mat. så nu har vi mat tills vi ska hem nästa gång.

Måste säga att jag är stolt över mig själv att jag inte shoppade något idag. För ibland kan jag känna mig som en shopaholic. Svårt att låta bli när man har allt runt hörnet. shoppingen finns där innan jag går till jobbet eller efter.
Det ända jag shoppade idag va ett spray och mat. Jag vet redan vad mitt nyårslöfte ska bli. Shoppa mindre och spara pengar. jaja får se hur det blir med den saken. lycka till emma!!!!!!


tror det får bli shopaholic filmen nu.. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0