gött mos

jag hittade mina glasögon. Dom låg i socklådan. Hmm konstigt ställe! Gött mos då slapp jag lägga ut dom pengarna. SKÖNT!!
idag va jag på brilleland och kollade på glasögon och tog med mig 4st hem. Jag hade valt vilka jag skulle köpa. I morgon får jag lämna tillbaka dom. lite tråkigt för det hade ju varit kul med nya glasögon, men det får jag vänta lite med.
Fick go lust till att köpa linser. Det hade varit gott att ha när man går ut och vill klä upp sig lite. För jag har alltid brillerna på mig och ser likadan ut alltid."tråkigt". Då är linser en bra idee.
Kanske blir en julklapp till mig själv?hoppas på D

LensWay - Kontaktlinser - Glasögon

Här fanns mycket bra grejor för ett bra pris. Inte bara för folk som har glasögon. Te x färgade linser. fanns även lite för crazy linser. Hade aldrig tagit på om ett par sådana, men kanske till någon maskerad.Det hade varit kul



Nu är det snart dags för två avsnitt att sex and the city :)
nattinatti

Kommentarer
Postat av: CArin

hahaha... jag du, ibland förlägger man saker på väldigt konstiga ställen.. men i socklådan??!! hehehe

2009-11-17 @ 23:11:34
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0