glöggen

jag blev såå sugen på glögg igår. tyvärr så blev det ingen glögg, så jag hoppas det blir snart.
Snart blir det pepparkaks bakning med tindra. längtar!
Snart ska jag gå ut och gå och sen på möte på jobbet. ska faktiskt bli trevligt, träffa alla nattvakterna vilket är ca 30st. blir först massa prat från chefen och sen bjuder dom på pizza. mums! nu har jag grymt lust på och sitta på lacaza i fbg. Nu sitter evt werran o carin och fikar. Snart kommer vi med fika. =0)





okej nu e det dags för mig och göra något vettigt. I morgon blir det dagvakt och sen öl med emma co och efter det blir det idol såklart.
 ha en fin dag. klem og kos

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar tills ni kommer till La Casa = )



Snart snart!!!

2009-11-26 @ 20:43:27
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0