filmkvæll

idag har varit en lugn dag/kvæll. Før lugn men vældigt skønt att ta det lugnt nær man har jobbat natt och dubbelvakter.
iof lite stædning och tvætt blev det oxå men ett måste, Så slipper vi gøra det i helgen.

ikvæll gjorde jag æven maten. Det blev en egen version av  gratinerad korv i ugnen. MUMS!!
Sen efter det så blev det film. jag brukar inte se på norskfilm men det finns faktiskt ett par som ær grymt bra.
denna gången blev det filmen buddy. En mysig kærlekskomedi. Till filmen blev det frukt och varm chocklad.


I morgon ska jag førsøka gå upp tidigt..tidigt!? førre 12 hoppas jag på.  Jag ær ju ledig så då ær det underbart att få sova længe. På schemat i morgon står det først. Stæda færdig och hitta mina hus nycklar. Sjukt irriterande nær man inte hittar dom. Men som tur har vi extra nycklar..
Sen efter det så blir det ut och køpa lite grejor infør festen i morgon. Martinas jobba kompisar kommer hit och vi ska festa till det lite och sen ska vi på konsert på rockefeller. Dom vi ska høra på heter donkeyboy. Om ni har sportify så søk på dom. Dom ær vældigt bra.

dags att lægga sig. Nattinatti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0