EN NY MÅNAD



åå nu tænker sækert all. va duktig Emma ær :) men jag har inte børjat ænnu. men jag ska banne me førsøka!!!!
Detta kommer bli sjukt svårt, men vill man något så måste man gøra något åt saken.

Nu sitter jag på jobbet och har massa gott framfør mig, så vad ska jag gøra av dessa grejor? jag ger det till kollegorna och pasienterna. Først tænkte jag starta i morgon før att det ær måndag, men jag tror inte att det kommer funka. Det ær nog många som sæger. jag ska børja ett nyttigare liv på måndag, jag ska sluta røka på måndag osv....
så nu ska jag sluta æta godis. jag æter inte så mycket godis men nær jag jobbar natt så ær det vældigt svårt att låta bli och køpa med sig något gott. før mitt jobb nær det ær lugnt ær som en lång filmkvæll.
okej jag sæger bara KLARA FÆRDIGA:::: GÅ!!!!!!

ps: hmm vad ska jag gøra med alkohol.?? hehe! som tur så dricker jag inte så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0