en lugn dag

idag har jag inte gjort något vettigt. sov till kl 16.00. i morgon går jag av mina nätter så då ska jag ta tag i tvätt osv.
har inte kunnat göra det i helgen pga att jag vråkade ta sönder handtaget till tvättmaskinen. upps!
tur att inte jag behöver betala den räkningen. förra gången vi behövde hjälp med diskmaskinen så kostade det 2000kr. hmm, man kan ju få en ny för dom pengarna men våran hyresvärd är nog inte den smartaste person. Men han har det bra. varje gång vi ringer till han så är han utomlands. Nu är han på lyxig semester igen. han gottar sig med hyran från oss. vilket är 114 000 på ett år.
jaja vissa har det bra!

nu har vi en vän på besök. :0)
ha en fin kväll. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0