efter nyttår

Blir det lite ændringar. Jag har pratat med min chef idag. Som ni vet ska jag inte ha min stilling længre utan jag har fått en 50%mellanvaktstilling. sen ska jag jobba lite extra på dag och kvæll. Det kænns vældigt skønt før ibland kan det bli lite væl lugnt på denna avdelningen på natten.
Jag har ett 10timmars pass men jobbar kanske 3-4 timmar av dom. Så det kan bli lite væl långtråkigt. men ibland ær det vældigt skønt nær jag har køpt en ny dvdbox och kan kolla på många avsnitt på rad .. hehe det e gott :)

Till høsten ska jag antagligen børja plugga. Tror det blir undersøterska, men får se!?!

sen hade jag ett løneprat oxå. Så jag kommer gå upp i løn efter nyttår, hoppas jag på.

idag har varit en helt okej kvæll på jobbet. Ønskar att jag kunde filma mina pasienter før då hade ni fått er ett gott skratt. Vi har dansat och lekt. men æven lite spark och massa fula ord. Men den slutar bra och alla ligger i sængen och jag kan snart gå hem och packa væskan infør fredag.

ha en fin kvæll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0