krims och krams

Peace budskapsarmbandAdidas Candy ADH1572Adidas Candy ADH6040
Som dom flesta vet så ær jag ingen smycketjej men måste sæga att jag blir allt mer sugen på smycken. Men har inte hittat något eller rættare sagt jag har inte letat. Fick ett smycke av kompisar i present men det har gått sønder. Typiskt!
 Dessa armbanden ær helt okej. Sen har jag lust på halsband med en fjæril. Sæg till om ni hittar något?
Men helst av allt har jag lust på en snygg klocka før då behøver jag inte så mycket smycken. Hær har vi en cool klocka. diskret och bra. Den turkosa får det nog bli till sommaren.



dessa skorna har jag lust på men tror inte det ær så smart. Kommer nog aldrig anvænda dom før snart kommer snøn och då kan jag inte ha dom och sen blir det regn och slask.



JAJA struntpratet ær slut før ikvæll. Nu ær det dags och prata skvaller med adele(jobbkompis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0