degar

Sitter hær på jobbet och degar, magen kurrar och hær finns inget gott. Bara brømat. Typiskt norge och bara ha brømat. som tur har jag med mig fruksallad. Mumsmums!

sitter just nu och letar goa recept på matprat.no. Sjukt bra sida om man ær ute efter något nytt. hær finns allt.
Man kan bl a søka på olika lændersmat kultur. Sen finns det Sunt, snabbt, mys, osv.
tacosoppa MUMS!                               gratinerad korv i ungen ser lite spænnande ut.

Så gør du:   http://www.matprat.no

I ovnen: 225° C i ca.15 minutter.
1. Sett ugen på 225° C. Legg korvarna i brød i en ildfast form.
2. Strø hakket løk og mais, eller det tilbehøret du har lyst på, over varje korv.
Våre forslag er: Hakket løk, hakket tomat, paprika, chili, agurk, purre, hvitløk, mais, syltet løk, relish, jalapeno, sennep, pesto, rømme og hva fantasien og lysten tilsier.

 3. Strø over revet ost, og gratiner i ovnen på 225° C i ca. 15 minutter.



grillspett tycker jag hør till sommaren, men ikke. vældigt enkelt och gott før man kan ha på precis vad man vill. 
Mums!
                          

Dessa ska jag prøva någon dag.. Det ær faktiskt jag som lagar maten ibland!!! :)

Någon som vill bli bjuden på mat så ær ni vælkomna :0)

Nu kurrar magen så det ær dags før min smarriga fruktsallad med kiwi,banan,vindruvor,apelsin och glas

god natt och drøm søtt. //klemis emmis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0