Vill ha ....

till jul och nyår vill man ju alltid ha något nytt och fint. Så nu sitter jag på jobbet och kollar på internet. hittar såklart massor. Men vågar man bestælla så hær kort tid innan jul? tænk om jag inte blir nøjd. tror iof att jag kommer hitta något hær i oslo. tænkte ta mig en tur på stan næsta vecka, då blir det dags att køpa julklappar.

 
                                                                NELLY.COM

                                     Vila - Attente DressKoola Anna - Monika Dress

                                     Soaked in Luxury - Hellith DressMina UK - Lauren Dress

                                                                       bubbelroom.se

                                     VILA Tariffa DressSelected femme Cloe Dress
slut før idag tack før idag//
                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0