träffat siv

äntligen fick jag träffat siv. :) siv är en vän här i oslo. som jag har känt sen jag flyttade hit. vi har gjort mycket kul tillsammans.bl a ute och rest. ikväll fick vi snackat igenom vad som har hänt den senaste tiden, så det va himla trevligt. siv ska lämna oslo i tre månader och ut och resa.. (är inte alls avis,,)) hon ska tillbaka till några av platserna som jag och hon har varit på.(cuba,mexico,brasilien) sjukt kul.. jag vill........... oxå! 
dom resorna är mina bästa stunder i mitt liv.  nu ska jag lägga mig och drömma mig tillbaka...i morgon är det dags att åka hem till västkusten..jipppii!!

                                                          siv o jag
                                                      

tulum .mexico                                                               min vän siv :)

ååå saknar och vara brun. just nu är man en blekfis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0