SNOPPLÖN

satt och läste en gammal veckorevyn med gynning på framsidan. Hon pratar om att vi tjejer borde ha samma lön som männen osv. Jag tycker det är konstigt att det fortfarande är så, att männen har mer än kvinnor. väldigt irriterande.  varför ar vi inte snopplön?

jag har har pratat med min chef och hon tycker oxå det är dags för högrelön. Själv så tycker jag att det är på tiden!!! har samma lön som en 20årig kille som har 2år erfarenhet. medans jag har jobbat inom vården i 11år. Man blir sååå arg. men som en jobba kompis sa till mig , säger man inget så händer inget. Så jag sa ifrån på ett emma sätt. jag tror kanske det fungerade. håller tummarna!
 hoppas det kan bli min julklapp från jobbet :) bättre än förra årets julklapp. vilket va en penna.

Pröva ni oxå. lycka till






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0