SLÄKT OCH FEST

igår va vi hos pappas bror i kinna. träffade släkten. alltid lika kul. synd att det inte händer så ofta. vi hade en kusinträff i somras. det va länge sedan jag hade så kul. har en rolig och galen släkt :0)




här har vi kusin barnen. underbara

                 

kvällens bilder.
här blir carin smstrackad av tjejerna.



här rullar duktiga åke, sen är det lite kort från festen. bl a carin med sin fina kamera. hon har
fin rosa och jag har likadan i turkos. 




efter vi va hos werran o johan så gick några till zetas och vi tjejer gick till bratt. typiskt att jag glömde ta kort där. menmen..
full och go blev jag och hade himla trevligt på dansgolvet. sen vet jag inte vad folket tog vägen men träffade klara och fortsatte dansa, sov till 12 idag men har lust och sova mera, men nu är det dags att åka iväg till jönssons och fira simons födelsedag.

ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0