sista natten

Nu sitter jag hær och tænker. Detta ær faktiskt min sista natt,sen blir det två veckor semester.. sen børjar jag mitt andra jobb.

helt sjukt va gott det ska bli och komma hem. få træffa familj o vænner. har inte varit hemma sen i augusti. så det ær på tiden!! men tiden har gått vældigt fort enligt mig.

Nu nær vi ær hemma några extra dagar æn vad vi brukar vara så vill man ju planera och få med så mycket som møjligt. vi åker tidigt på fredag.
* stannar i gbg och shoppar lite. och æta lunch med sabine. :)
vidare ner till halmstad, dær vi ska træffa annakarin och då blir det mys och lite sprit. :)

* sen på lørdag blir det frukost med a-k. sen blir det dags att åka hem till fbg. træffa mamma o pappa.
dom skulle visst ha julfest så jag ska hjælpa mamma att færga håret. sen ville jag ut men det visade sig att folk redan hade andra planer så vi ska ha mys kvæll med veronica. :)

* på søndag blir det først gekås på morgon. sen hoppas jag någon vill æta lunch :). på kvællen blir det tjejkvæll med julklapps lek. med werran,emelie, jessica,marie, martina o jag. Vi ska ha våran årliga træff. =0)
* måndag o tisdag vet jag inte riktigt ænnu. någon som vill hitta på något ?

* onsdag kommer tindra o pernilla o tom :). då blir det familjemiddag
*julafton blir hos oss i år så vi behøver inte åka någonstans. Ganska skønt att vara hemma. På dagen blir det bara familjen. eller bara o bara. vi ær 8st.
sen på kvællen ..hmm ska vi se. våran familj ær 8 + mormor,morfar 2+ min morbros familj 4+ min fastersfamilj+6= 20st
* juldagen blir något liknande fast med pappas slækt. sen på kvællen blir det FEST med vænner =0)
* annadagen blir det oxå med familjen.

nu tog mina planer slut hehe!!
ser framemot och køra bil. ska bli grymt skønt och sætta sig i mamma o pappas bil och driva runt lite. har knappt kørt bil sedan augusti så det ska bli kul

jaja slut på onørdigt bloggande før denna gång. men vad ska man annars gøra en lugn natt som denna.
hoppas ni sover gott. //natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0