ser det snö, det va ju roligt hurra!!!

Nu vill jag att tindra ska komma. vi ska vara ute i snön och åka pulka och ha snöbollskrig och bli barn på nytt. eller har iof aldrig lämnat barndomen.:0)



idag har varit en bra dag. vi va först på stan med werran o carin.lunchade på stantons. mums!
sen mötte jag upp ida och vi gick runt lite och sen har jag skaffat mig linser. ska bli gött att slippa se lika dan ut hela tiden. jag måste liksom ha glasögon, tråkigt, men ett måste! men nu blir det linser ibland.
Några tillfällen jag inte har haft glasögon på mig så har jag varit eller trott att jag va mycket fullare än vad jag va. inte så kul när man går förbi folk man känner,.hehe!






här kommer på några söta djur. bl a på söta åke som har blivit stor vovve. sen våra katter pisen o fritjof.



här har vi ida som leker med åke


Nu har snön landat och det är super mysigt men mindre kul att köra bil men men jag ser framemot en vit jul. hurra!! fick med mig att mamma va ute och skotta snö. bra jobbat mamma!



sen har familjen varit över hos våran granne. han fyller 65. massa grattis till kurt.

nu blir det filmkväll. ha en fin kväll


Kommentarer
Postat av: CArin

MysPys med vit jul, men sen finns det ju så klart nackdelar med snön också...



Passar på att önska dig en riktigt GOD JUL ( hinns kanske inte med i morgon) Hälsa syster din också. KRAM

2009-12-23 @ 14:01:04
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0