ny klocka

åå va jag är glad för min nya klocka. en mörkblå adidas klocka. tänkte först turkos men den får jag köpa till sommaren istället.

                     
vi va först istan idag och jag skaffade mig linser och sen åt vi lunch hos mormor o morfar.
sen tvingade tina mig till ge-kås. jag suckade mest för jag tycker det va mycket folk, men det gick ganska snabbt. martina skulle köpa en resväsk. nu är vi hemma och tindra håller på och sminka tina. Jättefint!!!

snart går bilen igen. då ska vi träffa werran och ida. ska äntligen få smaka sushi. spännande:)

                                                         
                              i morgon åker tindra hem till oslo. så nu dröjer det en stund 
                              innan vi ses. men inte lika lång tid som det gör för mamma o pappa 
                           

ha de på bade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0